Morsom opplevelse

Escape rommet var veldig morsomt og litt skummelt, men det var forventa:) Ansatte Mona var veldig... les mer

Anmeldt i går
Coastal30087773957
Jevnaker, Norge
Kreativ horror

Gjennomførte rommet Ondskapens hus, med familiens 3 tenåringer. Oppgavene var kreative og godt... les mer

Anmeldt i går
MaritB51
Slemmestad, Norge
Les alle 1 359 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
48 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vår 4 eller 5 tur til Escape Games. Stor stas også denne gangen. Testet avdelingen nede i kirkegata, og rommet «ondskapens hus». Veldig gjennomført og godt laget, med mye moro underveis :)

2  Takk, HavardHa
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Håvard! Så hyggelig at du har vært hos oss flere ganger! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med besøkene og setter stor pris på den fine anmeldelsen <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette krever tankevirksomhet og rolige nerver. Samarbeid lønner seg. Tiden går veldig fort. Dette anbefales !!!

Takk, KristinG80

Hei Kristin! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig time hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. juli 2020

Ekstremt morsomt! Vanskelig nok, og veldig hyggelig og informerende personale! Kommer garantert igjen.

Takk, 464kamillaw

Hei Kamilla! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hadde d kjempeartig med familien! Virkelig anbefaler! Betjening var hyggelig og oppgavene var passe utfordrende for oss

Takk, lulomundal

Hei! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig familiekveld hos oss! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Veldig kule rom, koselige gamemastere, utfordrende nok og gøye oppgaver og alt i alt en flott opplevelse :)

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, elin912

Hei Elin! Vi er veldig glade for at du synes vi har kule rom og koselige gamemastere! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D