Genialt!

Gutt på 17, med mor, stefar og tante. Ble utrolig gøy, alle fikk løst oppgaver og de fleste av... les mer

Anmeldt i dag
sofies1965
Skremmende

Ritualet var veldig kult og jeg likte den skumle stemningen som hadde blitt lagd. Simen og Heidi... les mer

Anmeldt i går
h_konb352
Les alle 1 462 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
65 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020

Veldig artig og spennende spill. Bra vanskelighetsgrad, men spillet var ikke for skummelt. Veldig veldig bra service! Super hyggelig personalet!

Takk, Fjellfinnpaatur
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei! Vi er veldig glade for at du lite våre spill og servicen! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vår 4 eller 5 tur til Escape Games. Stor stas også denne gangen. Testet avdelingen nede i kirkegata, og rommet «ondskapens hus». Veldig gjennomført og godt laget, med mye moro underveis :)

2  Takk, HavardHa

Hei Håvard! Så hyggelig at du har vært hos oss flere ganger! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med besøkene og setter stor pris på den fine anmeldelsen <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette krever tankevirksomhet og rolige nerver. Samarbeid lønner seg. Tiden går veldig fort. Dette anbefales !!!

Takk, KristinG80

Hei Kristin! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig time hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. juli 2020

Ekstremt morsomt! Vanskelig nok, og veldig hyggelig og informerende personale! Kommer garantert igjen.

Takk, 464kamillaw

Hei Kamilla! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hadde d kjempeartig med familien! Virkelig anbefaler! Betjening var hyggelig og oppgavene var passe utfordrende for oss

Takk, lulomundal

Hei! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig familiekveld hos oss! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D