Chernobyl

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner! Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss... les mer

Anmeldt 2 dager siden
427ragnhildg
Ville vesten

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale... les mer

Anmeldt 3 dager siden
eirikfoss

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Variert og kult rom, Steam Punk Train. Mulig å jobbe parallelt, så bra med flere. Vi var tre, funka bra.

Takk, 839ErikW
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Erik! Vi er veldig glade for at du likte vårt nye spill "Steam Punk tog"! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Prøv gjerne "Machine Apocalypse" neste gang ;)

Anmeldt 12. juli 2020

Veldig artig og spennende spill. Bra vanskelighetsgrad, men spillet var ikke for skummelt. Veldig veldig bra service! Super hyggelig personalet!

Takk, Fjellfinnpaatur

Hei! Vi er veldig glade for at du lite våre spill og servicen! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vår 4 eller 5 tur til Escape Games. Stor stas også denne gangen. Testet avdelingen nede i kirkegata, og rommet «ondskapens hus». Veldig gjennomført og godt laget, med mye moro underveis :)

2  Takk, HavardHa

Hei Håvard! Så hyggelig at du har vært hos oss flere ganger! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med besøkene og setter stor pris på den fine anmeldelsen <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette krever tankevirksomhet og rolige nerver. Samarbeid lønner seg. Tiden går veldig fort. Dette anbefales !!!

Takk, KristinG80

Hei Kristin! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig time hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. juli 2020

Ekstremt morsomt! Vanskelig nok, og veldig hyggelig og informerende personale! Kommer garantert igjen.

Takk, 464kamillaw

Hei Kamilla! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D