Gøy for hele familien

Topp lørdagsunderholdning for familien. Vi tok Ubåten og klarte det akkurat før tiden gikk ut med... les mer

Anmeldt i dag
torstd
Oslo, Norge
Oslos kuleste hjernetrim

Escape Games i Oslo leverer med kule gåter servert med fantastisk historiefortelling. Kanskje noe... les mer

Anmeldt i går
I6591RKlydiam
Les alle 1 440 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig gøy opplevelse! Vi ble tatt veldig godt imot og var snart klare til å bli låst inn. Rommet var svært forseggjort og spennende, med flere overraskelser underveis. Oppgavene og gåtene var passe vanskelige - altså løsbare, men ikke for enkle. Med få minutter igjen, greide vi å komme oss ut.

Har vært på Escape Room før, men det som gjorde at denne skillet seg positivt ut, var selve rommet og den gode servicen. Anbefales!

Takk, jonasn669
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Jonas! Tusen takk for en fin anmeldelse! Fantastisk å høre at du likte rommet og servicen! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Variert og kult rom, Steam Punk Train. Mulig å jobbe parallelt, så bra med flere. Vi var tre, funka bra.

Takk, 839ErikW

Hei Erik! Vi er veldig glade for at du likte vårt nye spill "Steam Punk tog"! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Prøv gjerne "Machine Apocalypse" neste gang ;)

Anmeldt 12. juli 2020

Veldig artig og spennende spill. Bra vanskelighetsgrad, men spillet var ikke for skummelt. Veldig veldig bra service! Super hyggelig personalet!

Takk, Fjellfinnpaatur

Hei! Vi er veldig glade for at du lite våre spill og servicen! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vår 4 eller 5 tur til Escape Games. Stor stas også denne gangen. Testet avdelingen nede i kirkegata, og rommet «ondskapens hus». Veldig gjennomført og godt laget, med mye moro underveis :)

2  Takk, HavardHa

Hei Håvard! Så hyggelig at du har vært hos oss flere ganger! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med besøkene og setter stor pris på den fine anmeldelsen <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette krever tankevirksomhet og rolige nerver. Samarbeid lønner seg. Tiden går veldig fort. Dette anbefales !!!

Takk, KristinG80

Hei Kristin! Vi er veldig glade for at dere hadde en artig time hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D