Ville vesten

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale... les mer

Anmeldt i dag
eirikfoss
Vidunderlig

Veldig hyggelige ansatte. Fine oppgaver med passe vanskelighetsnivå, samt interessante. Passer for... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Alexeyy_uip

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra laget, godt gjennomført med alle sporene, lydeffektene og interiøret. Veldig hyggelig personell, de var superkoselige!

Takk, DumplingYum
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du likte både spillet og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det som gjorde opplevelsen så bra var jo selve rommet. Levde opp til forventningene og koselig personalet

Takk, 850sanderu

Hei Sander! Vi er veldig glade for at du likte både rommet og betjeningen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig gøy opplevelse! Vi ble tatt veldig godt imot og var snart klare til å bli låst inn. Rommet var svært forseggjort og spennende, med flere overraskelser underveis. Oppgavene og gåtene var passe vanskelige - altså løsbare, men ikke for enkle. Med få minutter igjen, greide vi å komme oss ut.

Har vært på Escape Room før, men det som gjorde at denne skillet seg positivt ut, var selve rommet og den gode servicen. Anbefales!

Takk, jonasn669

Hei Jonas! Tusen takk for en fin anmeldelse! Fantastisk å høre at du likte rommet og servicen! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Variert og kult rom, Steam Punk Train. Mulig å jobbe parallelt, så bra med flere. Vi var tre, funka bra.

Takk, 839ErikW

Hei Erik! Vi er veldig glade for at du likte vårt nye spill "Steam Punk tog"! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D Prøv gjerne "Machine Apocalypse" neste gang ;)

Anmeldt 12. juli 2020

Veldig artig og spennende spill. Bra vanskelighetsgrad, men spillet var ikke for skummelt. Veldig veldig bra service! Super hyggelig personalet!

Takk, Fjellfinnpaatur

Hei! Vi er veldig glade for at du lite våre spill og servicen! <3 Hjertelig velkommen tilbake! :D