Veldig bra!

Kan absolutt anbefale The Escape Games. Fine lokaler, artig utfordring og hyggelige verter. Takk... les mer

Anmeldt 2 dager siden
628gmn
Fantastic🌟

Veldig bra og moro! Nicholas var den perfekte game masteren og hjalp oss heldigvis litt underveis... les mer

Anmeldt 2 dager siden
linnh145
Les alle 1 586 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
75 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy for hele familien. Alle opplevde mestring, selv minstemann på 8 år. Kan absolutt anbefales. Vi kommer tilbake!

Takk, AnetteSteinsland
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Anette! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en fin familieopplevelse hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020

Feiret bursdagsfesten min her på fredag! Veldig dyktig gamemaster, og spillet var utrolig spennende. Alt var godt gjennomført, tok oss veldig godt i mot. Vil besøke dette stedet igjen!

Takk, moak718

Hei! Tusen takk for så hyggelig anmeldelse! :D Vi er kjempeglade for at du hadde en fin bursdag hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse. Bra kvalitet på rommene, Ikke for vanskelig. Masse kule rekvisitter, som er morsomt å holde på med. Det skumle rommet var veldig gøy og skummelt

Takk, wallamas

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du likte våre skumle spill! ;D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra laget, godt gjennomført med alle sporene, lydeffektene og interiøret. Veldig hyggelig personell, de var superkoselige!

Takk, DumplingYum

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du likte både spillet og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det som gjorde opplevelsen så bra var jo selve rommet. Levde opp til forventningene og koselig personalet

Takk, 850sanderu

Hei Sander! Vi er veldig glade for at du likte både rommet og betjeningen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D