Awesome night

Takk for en utrolig kul kveld på afterwork hos dere. Anna, Mona & Chris var amazing verter og ga... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Lars Ole O
Topp opplevelse med oppgaveløsning midt i Oslo

Vi gjennomførte ondskapens hus, og hadde en helt fantastisk opplevelse. Passe vanskelige oppgaver... les mer

Anmeldt 1 uke siden
impleminator
Drammen, Norge
Les alle 2 341 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 471,00
Oslo Discovery Tour
169 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 5 261,00
1 1111 116 av 2 341 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy for hele familien. Alle opplevde mestring, selv minstemann på 8 år. Kan absolutt anbefales. Vi kommer tilbake!

Takk, AnetteSteinsland
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Anette! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en fin familieopplevelse hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020

Feiret bursdagsfesten min her på fredag! Veldig dyktig gamemaster, og spillet var utrolig spennende. Alt var godt gjennomført, tok oss veldig godt i mot. Vil besøke dette stedet igjen!

Takk, moak718

Hei! Tusen takk for så hyggelig anmeldelse! :D Vi er kjempeglade for at du hadde en fin bursdag hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse. Bra kvalitet på rommene, Ikke for vanskelig. Masse kule rekvisitter, som er morsomt å holde på med. Det skumle rommet var veldig gøy og skummelt🙂

Takk, wallamas

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du likte våre skumle spill! ;D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra laget, godt gjennomført med alle sporene, lydeffektene og interiøret. Veldig hyggelig personell, de var superkoselige!

Takk, DumplingYum

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du likte både spillet og servicen! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det som gjorde opplevelsen så bra var jo selve rommet. Levde opp til forventningene og koselig personalet

Takk, 850sanderu

Hei Sander! Vi er veldig glade for at du likte både rommet og betjeningen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D