Fantastic🌟

Veldig bra og moro! Nicholas var den perfekte game masteren og hjalp oss heldigvis litt underveis... les mer

Anmeldt i dag
linnh145
Supert escape room

Morsom ettermiddag på escape room. Varierte og utfordrende oppgaver gjorde det til en god... les mer

Anmeldt i dag
450signem
Les alle 1 584 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
75 anmeldelser
Anmeldt 24. juli 2020

Veldig morsomt, hvis du er oslo er dette noe du bør prøve.

Lokalet var kult og koselig, veldig avslappende

Takk, Harish0097
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse for en gutte gjeng på 6 stk. Overkommelige og utfordrende oppgaver som for deg til å tenke, anbefales!

Takk, jakobgnt

Hei Jakob! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy for hele familien. Alle opplevde mestring, selv minstemann på 8 år. Kan absolutt anbefales. Vi kommer tilbake!

Takk, AnetteSteinsland

Hei Anette! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en fin familieopplevelse hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020

Feiret bursdagsfesten min her på fredag! Veldig dyktig gamemaster, og spillet var utrolig spennende. Alt var godt gjennomført, tok oss veldig godt i mot. Vil besøke dette stedet igjen!

Takk, moak718

Hei! Tusen takk for så hyggelig anmeldelse! :D Vi er kjempeglade for at du hadde en fin bursdag hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse. Bra kvalitet på rommene, Ikke for vanskelig. Masse kule rekvisitter, som er morsomt å holde på med. Det skumle rommet var veldig gøy og skummelt

Takk, wallamas

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du likte våre skumle spill! ;D Hjertelig velkommen tilbake! :D