Anbefales!

Utrolig gøy og en veldig dyktig Gamemaster Solveig som guidet oss gjennom det hele. Anbefales... les mer

Anmeldt i går
Nadine A
Kjempe gøy!

Ville Westen, kjempe gøy! Tiril M, søt og flink- fikk oss til å føle oss som de smarteste, helt... les mer

Anmeldt i går
Liseloc
Cala Millor, Spania
Les alle 1 827 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
84 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2020

Vi har spilt rom fra The Escape Games to ganger nå, i hvert av deres lokaler, og det har vært en utrolig morsom opplevelse hver gang! Rommene er svært godt designet og er den perfekte miks av utfordrende og interessante. Kan anbefales for både nybegynnere og Escape Room-veteraner!

Takk, A_Rensvold
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Alexander! Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. juli 2020

Veldig morsomt, hvis du er oslo er dette noe du bør prøve.

Lokalet var kult og koselig, veldig avslappende

Takk, Harish0097

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse for en gutte gjeng på 6 stk. Overkommelige og utfordrende oppgaver som for deg til å tenke, anbefales!

Takk, jakobgnt

Hei Jakob! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gøy for hele familien. Alle opplevde mestring, selv minstemann på 8 år. Kan absolutt anbefales. Vi kommer tilbake!

Takk, AnetteSteinsland

Hei Anette! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en fin familieopplevelse hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2020

Feiret bursdagsfesten min her på fredag! Veldig dyktig gamemaster, og spillet var utrolig spennende. Alt var godt gjennomført, tok oss veldig godt i mot. Vil besøke dette stedet igjen!

Takk, moak718

Hei! Tusen takk for så hyggelig anmeldelse! :D Vi er kjempeglade for at du hadde en fin bursdag hos oss! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D