Veldig gøy!!!

HEIDI VAR FEET! Vi koste oss masse!! Vanskelig, men vi klarte det med 4 sek to spare!! Perfekt for... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Henrik H
Veldig gøy!

Kjempegøy! Vi koste oss masse! Heidi var kjempeflink og ga oss en fin opplevelse! Akkaurat passe... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Vera R
Les alle 2 349 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 471,00
Oslo Discovery Tour
173 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 5 261,00
1 1111 116 av 2 349 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Et av de beste escaperoom opplevelsene eg har hatt :) Krevende nok til at vi kom ut med to sekunder til overs, så ikkje for vanskelig og i hvertfall ikkje for lett

Takk, marcuslO2195WZ
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Marcus! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra og godt gjennomførte Escape Rooms. Har tatt Escape Rooms flere andre steder, og de vi tok her var blandt de beste vi har tatt. Eneste negative med opplevelsen var at de ikke hadde noen form for toppliste på rommene, så vi kunne ikke se hvordan vi gjorde det i forhold til andre spillere.

Takk, RunnL

Hei Runn! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. juli 2020

Vi har spilt rom fra The Escape Games to ganger nå, i hvert av deres lokaler, og det har vært en utrolig morsom opplevelse hver gang! Rommene er svært godt designet og er den perfekte miks av utfordrende og interessante. Kan anbefales for både nybegynnere og Escape Room-veteraner!

Takk, A_Rensvold
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Alexander! Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. juli 2020

Veldig morsomt, hvis du er oslo er dette noe du bør prøve.

Lokalet var kult og koselig, veldig avslappende

Takk, Harish0097

Hei! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at du hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse for en gutte gjeng på 6 stk. Overkommelige og utfordrende oppgaver som for deg til å tenke, anbefales!

Takk, jakobgnt

Hei Jakob! Tusen takk for anmeldelsen. Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D