Alt er så bra gjennomført

Helt fantastisk opplevelse, anbefaler alle å ta en tur. Veldig hyggelige ansatte, store rom og alt... les mer

Anmeldt i dag
Dag Anders K
Veldig gøy, anbefales!

Ville vesten passet perfekt for familie med to jenter på 10 og 13 år. Topp underholdning for store... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Kjersti H
Les alle 2 252 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
1 0471 052 av 2 252 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2020

Må først og fremst applaudere Tove som gjentatte ganger har gitt oss en fantastisk opplevelse hos dere, hun fortjener lønnsøkning! Anbefaler på det sterkeste å dra hit hvis du er i Oslo. Spenningen er til å ta og føle på, rommene er godt gjennomførte og jentegjengen koste oss så mye at vi planlegger en ny tur neste helg!!

Takk, medinasaalsa
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at Tove har tatt dere så godt imot alle gangene dere har vært hos oss! <3 Hun blir belønnet for superservice ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 foreldre og 2 tenåringer. De voksne har vært på mange escapegames tidligere, mens det var første gang for ungdommene.
Vi valgte oss SCI-FI rommet. Det var mange rom, og det er gøy. Spennende og utfordrende oppgaver, men ikke så vanskelig at det blir veldig frustrerende. Vi kom oss ut med ca 10 minutter igjen.
Vi gleder oss til å komme tilbake å prøve Tsjernobyl.

Takk, Lothiriel77

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Machine Apocalypse"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Et av de beste escaperoom opplevelsene eg har hatt :) Krevende nok til at vi kom ut med to sekunder til overs, så ikkje for vanskelig og i hvertfall ikkje for lett

Takk, marcuslO2195WZ

Hei Marcus! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra og godt gjennomførte Escape Rooms. Har tatt Escape Rooms flere andre steder, og de vi tok her var blandt de beste vi har tatt. Eneste negative med opplevelsen var at de ikke hadde noen form for toppliste på rommene, så vi kunne ikke se hvordan vi gjorde det i forhold til andre spillere.

Takk, RunnL

Hei Runn! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. juli 2020

Vi har spilt rom fra The Escape Games to ganger nå, i hvert av deres lokaler, og det har vært en utrolig morsom opplevelse hver gang! Rommene er svært godt designet og er den perfekte miks av utfordrende og interessante. Kan anbefales for både nybegynnere og Escape Room-veteraner!

Takk, A_Rensvold
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Alexander! Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D