Ondskapens hus

Vi valgte ondskapens hus, dette var veldig gøy, skummelt, utfordrende og spennende. Vi var fem... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Kaia J
Skummelt men vanskelig escape room

Shout out til Marianne for en utrolig bra tid på escape room. Var på mentalsykehuset og ble skremt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Benjamin E
Les alle 2 299 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
Oslo Discovery Tour
155 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 2 600,00
1 0781 083 av 2 299 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God opplevelse og hyggelige ansatte som gjør opplevelsen ekstra morsom! Dette anbefales!! Gøy aktivitet for alle og enhver!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Erlend S
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020

Må først og fremst applaudere Tove som gjentatte ganger har gitt oss en fantastisk opplevelse hos dere, hun fortjener lønnsøkning! Anbefaler på det sterkeste å dra hit hvis du er i Oslo. Spenningen er til å ta og føle på, rommene er godt gjennomførte og jentegjengen koste oss så mye at vi planlegger en ny tur neste helg!!

Takk, medinasaalsa

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at Tove har tatt dere så godt imot alle gangene dere har vært hos oss! <3 Hun blir belønnet for superservice ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 foreldre og 2 tenåringer. De voksne har vært på mange escapegames tidligere, mens det var første gang for ungdommene.
Vi valgte oss SCI-FI rommet. Det var mange rom, og det er gøy. Spennende og utfordrende oppgaver, men ikke så vanskelig at det blir veldig frustrerende. Vi kom oss ut med ca 10 minutter igjen.
Vi gleder oss til å komme tilbake å prøve Tsjernobyl.

Takk, Lothiriel77

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Machine Apocalypse"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Et av de beste escaperoom opplevelsene eg har hatt :) Krevende nok til at vi kom ut med to sekunder til overs, så ikkje for vanskelig og i hvertfall ikkje for lett

Takk, marcuslO2195WZ

Hei Marcus! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra og godt gjennomførte Escape Rooms. Har tatt Escape Rooms flere andre steder, og de vi tok her var blandt de beste vi har tatt. Eneste negative med opplevelsen var at de ikke hadde noen form for toppliste på rommene, så vi kunne ikke se hvordan vi gjorde det i forhold til andre spillere.

Takk, RunnL

Hei Runn! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D