Familievennlig

Koste oss så masse med Ubåt-rommet. Dette passer fint for familier med litt større barn. Da min... les mer

Anmeldt i dag
E4911WVtinal
Anbefales!

Vi startet dagen med et veldig bra rom. Ondskapenshus anbefales på det sterkeste. Vi hadde... les mer

Anmeldt i går
AndreasValdes
London, Storbritannia
Les alle 1 670 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette stedet så gøy. Vi valgte mentalsykehus spillet. Jeg liker at de ansatte var engasjerte og god oss tilbakemelding etter spillet samt tok bilder. Likte også at de hjelper deg gjennom rommene hvis du ser du er stuck og ikke på rett spor, det hjelper deg til å knekke koden.. Men det er heller ikke for lett. Sksl prøves igjen

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 401ingrids
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Ingrid! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God opplevelse og hyggelige ansatte som gjør opplevelsen ekstra morsom! Dette anbefales!! Gøy aktivitet for alle og enhver!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Erlend S

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020

Må først og fremst applaudere Tove som gjentatte ganger har gitt oss en fantastisk opplevelse hos dere, hun fortjener lønnsøkning! Anbefaler på det sterkeste å dra hit hvis du er i Oslo. Spenningen er til å ta og føle på, rommene er godt gjennomførte og jentegjengen koste oss så mye at vi planlegger en ny tur neste helg!!

Takk, medinasaalsa

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at Tove har tatt dere så godt imot alle gangene dere har vært hos oss! <3 Hun blir belønnet for superservice ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 foreldre og 2 tenåringer. De voksne har vært på mange escapegames tidligere, mens det var første gang for ungdommene.
Vi valgte oss SCI-FI rommet. Det var mange rom, og det er gøy. Spennende og utfordrende oppgaver, men ikke så vanskelig at det blir veldig frustrerende. Vi kom oss ut med ca 10 minutter igjen.
Vi gleder oss til å komme tilbake å prøve Tsjernobyl.

Takk, Lothiriel77

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Machine Apocalypse"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Et av de beste escaperoom opplevelsene eg har hatt :) Krevende nok til at vi kom ut med to sekunder til overs, så ikkje for vanskelig og i hvertfall ikkje for lett

Takk, marcuslO2195WZ

Hei Marcus! Tusen takk for en kjempehyggelig anmeldelse! :D Vi er veldig glade for at du gir oss en så høy score! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D