Kjempe bra! Lea eier.

Fantastisk opplevelse! Super gøy, selvom det var utfordrende. Litt skummelt, men det gikk heldigvis... les mer

Anmeldt 3 dager siden
elinaurorau
Anbefales!

Utrolig skummel og spennende førstegangsopplevelse på escape room med temaet «Mental Hospital»! Vi... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Odyssey30513731688
Norge
Les alle 1 003 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
194199 av 1 003 anmeldelser
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Knallgøy og skremmende underholdning på en regnværsdag i Oslo Vi prøvde ondskapens hus og skvatt flere ganger underveis. Vi kommer gjerne igjen og prøver flere rom!

Takk, Trude W
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Trude! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette stedet så gøy. Vi valgte mentalsykehus spillet. Jeg liker at de ansatte var engasjerte og god oss tilbakemelding etter spillet samt tok bilder. Likte også at de hjelper deg gjennom rommene hvis du ser du er stuck og ikke på rett spor, det hjelper deg til å knekke koden.. Men det er heller ikke for lett. Sksl prøves igjen

2  Takk, 401ingrids

Hei Ingrid! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God opplevelse og hyggelige ansatte som gjør opplevelsen ekstra morsom! Dette anbefales!! Gøy aktivitet for alle og enhver!

1  Takk, Erlend S

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020

Må først og fremst applaudere Tove som gjentatte ganger har gitt oss en fantastisk opplevelse hos dere, hun fortjener lønnsøkning! Anbefaler på det sterkeste å dra hit hvis du er i Oslo. Spenningen er til å ta og føle på, rommene er godt gjennomførte og jentegjengen koste oss så mye at vi planlegger en ny tur neste helg!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, medinasaalsa

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at Tove har tatt dere så godt imot alle gangene dere har vært hos oss! <3 Hun blir belønnet for superservice ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 foreldre og 2 tenåringer. De voksne har vært på mange escapegames tidligere, mens det var første gang for ungdommene.
Vi valgte oss SCI-FI rommet. Det var mange rom, og det er gøy. Spennende og utfordrende oppgaver, men ikke så vanskelig at det blir veldig frustrerende. Vi kom oss ut med ca 10 minutter igjen.
Vi gleder oss til å komme tilbake å prøve Tsjernobyl.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lothiriel77

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Machine Apocalypse"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D