Fun and exiting!

Soooo fuuuun!! Ble så gira og stod aldri stille og kjedet meg!! Vil komme tilbake igjen!! Og sååå... les mer

Anmeldt i dag
637heddah
Bra opplegg!

Hyggelige ansatte og profesjonelt opplegg. Vi hadde booket Tsjernobyl rommet og hadde Siri som... les mer

Anmeldt i dag
918ineh
Les alle 1 674 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 9. august 2020

Anbefales virkelig! Vi var en jentegjeng på 5 og valgte mentalsykehus rommet. Det var veldig gøy og utfordrende. Vi klarte å komme oss ut akkurat på tiden. Tusen takk til deres ansatt Rafida som hjalp oss når vi trengte hjelp.

1  Takk, Naimag123
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Mentalsykehuset" og fikk så bra service fra Rafida! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

For en opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Vi var en jente gjeng på 5 og fikk deres ansatte Rafida, som vår hjelpende hånd underveis. En stor takk til henne både for tålmodighet, informasjon og humor, hun gjorde opplevelsen så mye morsommere. Vi klarte å fullføre innen tiden samt ta bilder i etterkant.

Takk, 828naimai

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Knallgøy og skremmende underholdning på en regnværsdag i Oslo Vi prøvde ondskapens hus og skvatt flere ganger underveis. Vi kommer gjerne igjen og prøver flere rom!

Takk, Trude W

Hei Trude! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette stedet så gøy. Vi valgte mentalsykehus spillet. Jeg liker at de ansatte var engasjerte og god oss tilbakemelding etter spillet samt tok bilder. Likte også at de hjelper deg gjennom rommene hvis du ser du er stuck og ikke på rett spor, det hjelper deg til å knekke koden.. Men det er heller ikke for lett. Sksl prøves igjen

2  Takk, 401ingrids

Hei Ingrid! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God opplevelse og hyggelige ansatte som gjør opplevelsen ekstra morsom! Dette anbefales!! Gøy aktivitet for alle og enhver!

2  Takk, Erlend S

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D