Fantastisk

Super skummelt, men kjempe gøy! Lea, vår gamemaster, introduserte rommet flott og hjalp oss (men... les mer

Anmeldt i dag
LightSpeedTT
Super gøy

Super gøy å folk var hyggelig. Og hjelpe godt til. Lea var hjelpsom og var flink til. Mentale... les mer

Anmeldt i dag
michellesJ1210AE

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler på det sterkest. Vi var en gjeng av jenter som stort koset oss med spenning. For en opplevelse til å være først gangen vi prøver ut escape rom . Vi valgte mentalsykehus spillet den må prøves

En stor takk til ansatt som jobber der, Rafida kjempekoselig jente som har vært hjelpsom og tålmodig med oss.

1  Takk, 472yasmina
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Mentalsykehuset" og fikk så bra service fra Rafida! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. august 2020

Anbefales virkelig! Vi var en jentegjeng på 5 og valgte mentalsykehus rommet. Det var veldig gøy og utfordrende. Vi klarte å komme oss ut akkurat på tiden. Tusen takk til deres ansatt Rafida som hjalp oss når vi trengte hjelp.

1  Takk, Naimag123

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

For en opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Vi var en jente gjeng på 5 og fikk deres ansatte Rafida, som vår hjelpende hånd underveis. En stor takk til henne både for tålmodighet, informasjon og humor, hun gjorde opplevelsen så mye morsommere. Vi klarte å fullføre innen tiden samt ta bilder i etterkant.

Takk, 828naimai

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Knallgøy og skremmende underholdning på en regnværsdag i Oslo Vi prøvde ondskapens hus og skvatt flere ganger underveis. Vi kommer gjerne igjen og prøver flere rom!

Takk, Trude W

Hei Trude! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette stedet så gøy. Vi valgte mentalsykehus spillet. Jeg liker at de ansatte var engasjerte og god oss tilbakemelding etter spillet samt tok bilder. Likte også at de hjelper deg gjennom rommene hvis du ser du er stuck og ikke på rett spor, det hjelper deg til å knekke koden.. Men det er heller ikke for lett. Sksl prøves igjen

2  Takk, 401ingrids

Hei Ingrid! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i vårt spill "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D