Veldig bra utført Escaperooms

Heidi og Simen gave oss en god opplevelse og god kundeservice. Rommene var veldig bra laget. Vil... les mer

Anmeldt i går
MrBolt
Haugesund, Norge
Positivt og tilgjengelig for rullestol

Veldig positivt. Har vært på en del escape games dette året, men denne var den beste så langt... les mer

Anmeldt 2 dager siden
648runas
Milwaukee, Wisconsin
Les alle 1 008 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
194199 av 1 008 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super opplevelse. 9 stk delt på to lag som konkurrerte mot hverandre. Virus mot maskin. Begge lag klarte det på under 60 minutter. Aldersspredning på 17-65 år på lagene.

1  Takk, g_rillt2018
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin bursdagsfeiring hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler på det sterkest. Vi var en gjeng av jenter som stort koset oss med spenning. For en opplevelse til å være først gangen vi prøver ut escape rom . Vi valgte mentalsykehus spillet den må prøves

En stor takk til ansatt som jobber der, Rafida kjempekoselig jente som har vært hjelpsom og tålmodig med oss.

1  Takk, 472yasmina
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Mentalsykehuset" og fikk så bra service fra Rafida! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. august 2020

Anbefales virkelig! Vi var en jentegjeng på 5 og valgte mentalsykehus rommet. Det var veldig gøy og utfordrende. Vi klarte å komme oss ut akkurat på tiden. Tusen takk til deres ansatt Rafida som hjalp oss når vi trengte hjelp.

1  Takk, Naimag123

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

For en opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Vi var en jente gjeng på 5 og fikk deres ansatte Rafida, som vår hjelpende hånd underveis. En stor takk til henne både for tålmodighet, informasjon og humor, hun gjorde opplevelsen så mye morsommere. Vi klarte å fullføre innen tiden samt ta bilder i etterkant.

Takk, 828naimai

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Knallgøy og skremmende underholdning på en regnværsdag i Oslo Vi prøvde ondskapens hus og skvatt flere ganger underveis. Vi kommer gjerne igjen og prøver flere rom!

Takk, Trude W

Hei Trude! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! :) Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D