Kjempe bra! Lea eier.

Fantastisk opplevelse! Super gøy, selvom det var utfordrende. Litt skummelt, men det gikk heldigvis... les mer

Anmeldt 4 dager siden
elinaurorau
Anbefales!

Utrolig skummel og spennende førstegangsopplevelse på escape room med temaet «Mental Hospital»! Vi... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Odyssey30513731688
Norge
Les alle 1 003 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Veldig gøy rom, akkurat passe vanskelig! Utrolig fornøyd med game master Elfrida! Vi kommer tilbake!

Takk, 587birten
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Birte! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fin opplevelse i "Machine Apocalypse" og fikk så bra service fra Elfrida! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Prøvde tog romme sammen med 3 andre venner. Vi hadde det veldig morsomt og storkoste oss hele tiden. Det var krevende men gøy og vi klarte det innen en time! Tove var vår gamemaster og hun var veldig hyggelig og hjalp oss der vi trengte det. Kommer tilbake snart

Takk, christofferj487

Hei Christoffer! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal opplevelse i "Steam Punk tog" og fikk så bra service fra Tove! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Prøvde sammen med en kompis gjeng og det er det beste escape roome vi har prøvd, og vi har prøvd mange! Tove var vår gamemaster og hun var super! Kommer tilbake

Takk, oddlav

Hei Odd! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er utrolig glade for at du gir oss så høy rating! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Hadde besøk av 2 venner i Oslo, og bestemte oss for å dra å teste Escape room! Vi spilte rommet Evil, og dette anbefales på det sterkeste. Vi hadde det kjempegøy! Stor takk til vår Gamemaster Andrea!

1  Takk, Ingrid N

Hei Ingrid! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Andrea! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super opplevelse. 9 stk delt på to lag som konkurrerte mot hverandre. Virus mot maskin. Begge lag klarte det på under 60 minutter. Aldersspredning på 17-65 år på lagene.

1  Takk, g_rillt2018

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin bursdagsfeiring hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D