Helt Fantastisk!!

Uforglemmelig opplevelse, anbefaler alle sammen å dra hit, spesielt på rom Ville Vest... les mer

Anmeldt i går
510pelins
Fantastisk opplevelse

Helt fantastisk. vi dro til ville vest ekspressen. Helt fantastisk rom med masse å gjøre. Heidi... les mer

Anmeldt i går
Alwand D
Les alle 1 676 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 17. august 2020

jeg besøkte the escape games sammen me noen venner å vi klarte det akuratt! Vi var på den nye avdelingen deres der vi prøvde rommet Ondskapens Hus som var veldig skremmende men morsomt. Tove var vår gamemaster og hun var veldig flink!! Kommer tilbake.

Takk, teresel847
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Terese! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Tove! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Veldig gøy rom, akkurat passe vanskelig! Utrolig fornøyd med game master Elfrida! Vi kommer tilbake!

Takk, 587birten

Hei Birte! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fin opplevelse i "Machine Apocalypse" og fikk så bra service fra Elfrida! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Prøvde tog romme sammen med 3 andre venner. Vi hadde det veldig morsomt og storkoste oss hele tiden. Det var krevende men gøy og vi klarte det innen en time! Tove var vår gamemaster og hun var veldig hyggelig og hjalp oss der vi trengte det. Kommer tilbake snart

Takk, christofferj487

Hei Christoffer! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er kjempeglade for at dere hadde en gøyal opplevelse i "Steam Punk tog" og fikk så bra service fra Tove! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Prøvde sammen med en kompis gjeng og det er det beste escape roome vi har prøvd, og vi har prøvd mange! Tove var vår gamemaster og hun var super! Kommer tilbake

Takk, oddlav

Hei Odd! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er utrolig glade for at du gir oss så høy rating! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Hadde besøk av 2 venner i Oslo, og bestemte oss for å dra å teste Escape room! Vi spilte rommet Evil, og dette anbefales på det sterkeste. Vi hadde det kjempegøy! Stor takk til vår Gamemaster Andrea!

1  Takk, Ingrid N

Hei Ingrid! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Andrea! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D