Positivt og tilgjengelig for rullestol

Veldig positivt. Har vært på en del escape games dette året, men denne var den beste så langt... les mer

Anmeldt i går
648runas
Milwaukee, Wisconsin
Hyggelig og veldig sosial moro

Stedet kan trygt anbefales! Hele familien fikk en flott opplevelse, og vi gikk fra stedet med en... les mer

Anmeldt 3 dager siden
98gab
Vestfold, Norge
Les alle 1 007 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 21. august 2020

Dette var definitivt et av de beste rommene jeg har prøvd! Gjorde det sammen med faddergruppen min og det var en veldig morsom måte å bli kjendt

Takk, kristinn822
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Kristina! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er utrolig glade for at du synes at vi tilbyr noen av de beste rommene! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Veldig moro, super opplevelse.
Alle rommene dems er fantastiske. Utførelsen, stemningen, historien osv alt var perfekt.
Anbefaler å prøve, jeg skal ihvertfall tilbake.
Kona syntes the house of evil var ganske skummel, men jeg storkoste meg.
Tips til andre:
Gode gamle ikke overtenk og tenk utenfor boksen. Prøv å husk hvor diverse ting er, tegn symboler o. L

Takk, Simsalabiim

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Så utrolig gøy at du liker alle våre spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. august 2020

Dette var morsomt og spennende, vi var der i fadderuken og dette var en god aktivitet for å bli godt kjent med hverandre. Vi spilte to rom mot hverandre og konkurrerte om førstemann ut! Kommer tilbake

Takk, mariagaratun

Hei Maria! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en gøyal opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. august 2020

jeg besøkte the escape games sammen me noen venner å vi klarte det akuratt! Vi var på den nye avdelingen deres der vi prøvde rommet Ondskapens Hus som var veldig skremmende men morsomt. Tove var vår gamemaster og hun var veldig flink!! Kommer tilbake.

Takk, teresel847

Hei Terese! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Tove! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Veldig gøy rom, akkurat passe vanskelig! Utrolig fornøyd med game master Elfrida! Vi kommer tilbake!

Takk, 587birten

Hei Birte! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er kjempeglade for at dere hadde en fin opplevelse i "Machine Apocalypse" og fikk så bra service fra Elfrida! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D