Veldig bra opplevelse!

Veldig bra opplevelse! Første gang vi besøkte et Escape Room, og det blir absolutt ikke siste... les mer

Anmeldt i dag
HuldraIngrid
Gøy for aldere 🥳 og flinkeste gamemaster Lea som passet meget godt i jobben😁

Morsomt rom med spennende utfordringer! Og fantastisk gamemaster Lea🤩 var der med mamma på over... les mer

Anmeldt i dag
Liv-Tone L
Lillehammer, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi var et utdrikningslag på 10 personer. Hadde en kjempeopplevelse, personalet var profesjonelt, og hele opplegget funka knirkefritt. Morsomme utfordringer!

Takk, acetaldehyde
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom time hos oss! :) Det er alltid stas å få besøk fra utdrikningslag! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2020

Dette var definitivt et av de beste rommene jeg har prøvd! Gjorde det sammen med faddergruppen min og det var en veldig morsom måte å bli kjendt

Takk, kristinn822

Hei Kristina! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er utrolig glade for at du synes at vi tilbyr noen av de beste rommene! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Veldig moro, super opplevelse.
Alle rommene dems er fantastiske. Utførelsen, stemningen, historien osv alt var perfekt.
Anbefaler å prøve, jeg skal ihvertfall tilbake.
Kona syntes the house of evil var ganske skummel, men jeg storkoste meg.
Tips til andre:
Gode gamle ikke overtenk og tenk utenfor boksen. Prøv å husk hvor diverse ting er, tegn symboler o. L

Takk, Simsalabiim

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Så utrolig gøy at du liker alle våre spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. august 2020

Dette var morsomt og spennende, vi var der i fadderuken og dette var en god aktivitet for å bli godt kjent med hverandre. Vi spilte to rom mot hverandre og konkurrerte om førstemann ut! Kommer tilbake

Takk, mariagaratun

Hei Maria! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en gøyal opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. august 2020

jeg besøkte the escape games sammen me noen venner å vi klarte det akuratt! Vi var på den nye avdelingen deres der vi prøvde rommet Ondskapens Hus som var veldig skremmende men morsomt. Tove var vår gamemaster og hun var veldig flink!! Kommer tilbake.

Takk, teresel847

Hei Terese! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en fin opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Tove! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D