Veldig bra!

Skummelt… men veldig fin opplevelse!! Shout out til Heidi for god gamemaster!! Lurt med plass der... les mer

Anmeldt i dag
Kristine S
Larvik, Norge
Tjernobyl escape game anbefales! Skikkelig hodebry og creepy stemning.

Vi var 3 stk som meldte oss på ‘Tjernobyl’ i Peder Claussøns gate. Meget gjennomført escape rom med... les mer

Anmeldt i går
Janne Ann B
Les alle 2 381 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
179 anmeldelser
1 1141 119 av 2 381 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2020

Morsomt konsept, aldri prøvd men veldig gøy! Vi prøvde sammen med en skolegruppe og fikk løse oppgaver og gåter sammen som var spennende og utfordrende. Vi klarte det innen en time!

Takk, A8728SIjenss
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du hadde en fin førstegangs opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Dette kan anbefales! Flinke folk, god stemning bra fokus på smittevern.

Vi var to lag i hvert vårt rom ble ferdig omtrent akkurat samtidig, så konkurranseaspektet var også tydelig.

Takk, simenhw

Hei Simen! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du setter pris på både våre spill, service og innsatsen med smittevern! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi var et utdrikningslag på 10 personer. Hadde en kjempeopplevelse, personalet var profesjonelt, og hele opplegget funka knirkefritt. Morsomme utfordringer!

Takk, acetaldehyde

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom time hos oss! :) Det er alltid stas å få besøk fra utdrikningslag! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2020

Dette var definitivt et av de beste rommene jeg har prøvd! Gjorde det sammen med faddergruppen min og det var en veldig morsom måte å bli kjendt

Takk, kristinn822

Hei Kristina! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er utrolig glade for at du synes at vi tilbyr noen av de beste rommene! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Veldig moro, super opplevelse.
Alle rommene dems er fantastiske. Utførelsen, stemningen, historien osv alt var perfekt.
Anbefaler å prøve, jeg skal ihvertfall tilbake.
Kona syntes the house of evil var ganske skummel, men jeg storkoste meg.
Tips til andre:
Gode gamle ikke overtenk og tenk utenfor boksen. Prøv å husk hvor diverse ting er, tegn symboler o. L

Takk, Simsalabiim

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Så utrolig gøy at du liker alle våre spill! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D