Mentalsykehuset

En veldig gøy opplevelse, anbefales! Vår «game master» Lea var hyggelig, proff, og gjorde... les mer

Anmeldt i går
21xinxinl
Mentalsykehus !!!!!!

Sykt bra opplevelse. Metal sykehuset var super skummelt. Super spennende oppgaver. Kjempe flink... les mer

Anmeldt i går
naomie776

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Det var super morro, skal lett gjøre det igjen;) wohooo. Litt skummelt men man må virkelig bruke hodet her.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, StianF14
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Stian! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Gøy at vi også klarte å skremme dere litt ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. august 2020

Dette kan anbefales! Vi var 4 som spilte Ondskapens hus og det var passe skummelt og passe vanskelig. Hele opplegget var veldig bra, hyggelige lokaler og rommene var fantastisk bra laget. Takk til gamemaster Tove, vi kommer igjen!

Takk, tovea425
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Tove! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2020

Morsomt konsept, aldri prøvd men veldig gøy! Vi prøvde sammen med en skolegruppe og fikk løse oppgaver og gåter sammen som var spennende og utfordrende. Vi klarte det innen en time!

Takk, A8728SIjenss

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du hadde en fin førstegangs opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Dette kan anbefales! Flinke folk, god stemning bra fokus på smittevern.

Vi var to lag i hvert vårt rom ble ferdig omtrent akkurat samtidig, så konkurranseaspektet var også tydelig.

Takk, simenhw

Hei Simen! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du setter pris på både våre spill, service og innsatsen med smittevern! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi var et utdrikningslag på 10 personer. Hadde en kjempeopplevelse, personalet var profesjonelt, og hele opplegget funka knirkefritt. Morsomme utfordringer!

Takk, acetaldehyde

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom time hos oss! :) Det er alltid stas å få besøk fra utdrikningslag! Hjertelig velkommen tilbake! :D