Veldig fornøyde!

Hele opplevelsen var kjempebra! Rommet/gåtene var ikke for vanskelige, men ikke for lette heller... les mer

Anmeldt i går
10NAMASA
Harstad, Norge
Kjempe bra! Lea eier.

Fantastisk opplevelse! Super gøy, selvom det var utfordrende. Litt skummelt, men det gikk heldigvis... les mer

Anmeldt 5 dager siden
elinaurorau
Les alle 1 005 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 10. september 2020

Vi har vært her og tatt flere Escaperooms og The Escapegames skuffer aldri :D
Dette er utrolig morro og detaljert og de som jobber der er kjempe flinke gamemastere.
Escaperoom er relativt nytt i Norge og det anbefales på det sterkeste,det koster litt men er absolutt verdt pengene.

Vi har vært her nå 5 ganger og vi kommer tilbake :D

Takk, 380runel
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Rune! Tusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse! Så gøy at dere er stamkunder, og vurderer oss så høyt! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Jeg og mine venner spilte Steampunk train på bursdagen min og hadde en super opplevelse. Alt fra service til spill gikk knirkefritt! Et ekstra pluss i boken for at det var lov å nyte medbrakt i resepsjonen før spill. Vi kommer definitivt tilbake !

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, christinattelle

Hei Christina! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du hadde en fin bursdagsfeiring hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Det var super morro, skal lett gjøre det igjen;) wohooo. Litt skummelt men man må virkelig bruke hodet her.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, StianF14

Hei Stian! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Gøy at vi også klarte å skremme dere litt ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. august 2020

Dette kan anbefales! Vi var 4 som spilte Ondskapens hus og det var passe skummelt og passe vanskelig. Hele opplegget var veldig bra, hyggelige lokaler og rommene var fantastisk bra laget. Takk til gamemaster Tove, vi kommer igjen!

Takk, tovea425
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Tove! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2020

Morsomt konsept, aldri prøvd men veldig gøy! Vi prøvde sammen med en skolegruppe og fikk løse oppgaver og gåter sammen som var spennende og utfordrende. Vi klarte det innen en time!

Takk, A8728SIjenss

Hei! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du hadde en fin førstegangs opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D