Positivt og tilgjengelig for rullestol

Veldig positivt. Har vært på en del escape games dette året, men denne var den beste så langt... les mer

Anmeldt i går
648runas
Milwaukee, Wisconsin
Hyggelig og veldig sosial moro

Stedet kan trygt anbefales! Hele familien fikk en flott opplevelse, og vi gikk fra stedet med en... les mer

Anmeldt 3 dager siden
98gab
Vestfold, Norge
Les alle 1 007 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

5/5 stjerner. Anbefaler alle å dra innom, veldig gøy/skummelt. Intenst og utenfor boksen. Fikk kjenne på pulsen!!

Takk, 895hannaa
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Hanna! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Gøy at vi klarte å skremme dere litt også ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 10. september 2020

Vi har vært her og tatt flere Escaperooms og The Escapegames skuffer aldri :D
Dette er utrolig morro og detaljert og de som jobber der er kjempe flinke gamemastere.
Escaperoom er relativt nytt i Norge og det anbefales på det sterkeste,det koster litt men er absolutt verdt pengene.

Vi har vært her nå 5 ganger og vi kommer tilbake :D

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 380runel

Hei Rune! Tusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse! Så gøy at dere er stamkunder, og vurderer oss så høyt! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Jeg og mine venner spilte Steampunk train på bursdagen min og hadde en super opplevelse. Alt fra service til spill gikk knirkefritt! Et ekstra pluss i boken for at det var lov å nyte medbrakt i resepsjonen før spill. Vi kommer definitivt tilbake !

Takk, christinattelle

Hei Christina! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du hadde en fin bursdagsfeiring hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Det var super morro, skal lett gjøre det igjen;) wohooo. Litt skummelt men man må virkelig bruke hodet her.

Takk, StianF14

Hei Stian! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Gøy at vi også klarte å skremme dere litt ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. august 2020

Dette kan anbefales! Vi var 4 som spilte Ondskapens hus og det var passe skummelt og passe vanskelig. Hele opplegget var veldig bra, hyggelige lokaler og rommene var fantastisk bra laget. Takk til gamemaster Tove, vi kommer igjen!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, tovea425
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Tove! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D