Mentalsykehuset

En veldig gøy opplevelse, anbefales! Vår «game master» Lea var hyggelig, proff, og gjorde... les mer

Anmeldt i dag
21xinxinl
Mentalsykehus !!!!!!

Sykt bra opplevelse. Metal sykehuset var super skummelt. Super spennende oppgaver. Kjempe flink... les mer

Anmeldt i dag
naomie776

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig gamemaster og akkurat passelig vanskelige Escaperoom. En god del artige og originale oppgaver, og ikke så skummelt som fryktet

Takk, Sonja S
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Sonja! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. september 2020

Veldig moro opplevelse! Ondskapens hus kan anbefales, det var bra lagd til. Gamemaster Kristina var også veldig hyggelig.

Takk, susannebea

Hei Susanne! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en kul opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Kristina! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

5/5 stjerner. Anbefaler alle å dra innom, veldig gøy/skummelt. Intenst og utenfor boksen. Fikk kjenne på pulsen!!

Takk, 895hannaa

Hei Hanna! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Gøy at vi klarte å skremme dere litt også ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 10. september 2020

Vi har vært her og tatt flere Escaperooms og The Escapegames skuffer aldri :D
Dette er utrolig morro og detaljert og de som jobber der er kjempe flinke gamemastere.
Escaperoom er relativt nytt i Norge og det anbefales på det sterkeste,det koster litt men er absolutt verdt pengene.

Vi har vært her nå 5 ganger og vi kommer tilbake :D

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 380runel

Hei Rune! Tusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse! Så gøy at dere er stamkunder, og vurderer oss så høyt! :D Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Jeg og mine venner spilte Steampunk train på bursdagen min og hadde en super opplevelse. Alt fra service til spill gikk knirkefritt! Et ekstra pluss i boken for at det var lov å nyte medbrakt i resepsjonen før spill. Vi kommer definitivt tilbake !

Takk, christinattelle

Hei Christina! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at du hadde en fin bursdagsfeiring hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D