Kjempe bra! Lea eier.

Fantastisk opplevelse! Super gøy, selvom det var utfordrende. Litt skummelt, men det gikk heldigvis... les mer

Anmeldt i dag
elinaurorau
Anbefales!

Utrolig skummel og spennende førstegangsopplevelse på escape room med temaet «Mental Hospital»! Vi... les mer

Anmeldt i går
Odyssey30513731688
Norge
Les alle 1 001 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Kjempe bra oppsett, og flinke ansatte :) spilte house og evil, anbefaler den. Forklarte bra og fikk hjelp hvis vi satt fast

Takk, 601miraf
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. september 2020

Vi var på ondskapenshus det var veldig bra, og skummel! Veldig bra laget, gamemaster tove var veldig bra!

Takk, 541theah

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Ondskapens hus" med Tove! :) Gøy at vi klarte å skremme dere litt også ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig gamemaster og akkurat passelig vanskelige Escaperoom. En god del artige og originale oppgaver, og ikke så skummelt som fryktet

Takk, Sonja S

Hei Sonja! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. september 2020

Veldig moro opplevelse! Ondskapens hus kan anbefales, det var bra lagd til. Gamemaster Kristina var også veldig hyggelig.

Takk, susannebea

Hei Susanne! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en kul opplevelse i "Ondskapens hus" og fikk bra service fra Kristina! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

5/5 stjerner. Anbefaler alle å dra innom, veldig gøy/skummelt. Intenst og utenfor boksen. Fikk kjenne på pulsen!!

Takk, 895hannaa

Hei Hanna! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Gøy at vi klarte å skremme dere litt også ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D