Kjempe bra! Lea eier.

Fantastisk opplevelse! Super gøy, selvom det var utfordrende. Litt skummelt, men det gikk heldigvis... les mer

Anmeldt 2 dager siden
elinaurorau
Anbefales!

Utrolig skummel og spennende førstegangsopplevelse på escape room med temaet «Mental Hospital»! Vi... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Odyssey30513731688
Norge
Les alle 1 003 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 24. september 2020

Veldig gode og kreative oppgaver. Morsomt gjennom hele spillet. Anbefales for andre som ønsker å prøve noe nytt og spennende!

Takk, Synne_Hellum
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Synne! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Opplevelsen min var helt fantastisk! Utrolig gøy spill og ikke minst flinke ansatte! Jeg kunne ikke bedt om en bedre opplevelse enn det jeg fikk. Spillene er også utrolig godt gjennomførte og rekvisittene er realistiske. Kommer definitivt tilbake for å prøve et av de andre spillene.

Takk, Shaima2110

Hei Shaima! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Prøvde mentalsykehus, veldig spennende og kreative oppgaver. Gledes til å prøve flere rom, alt i alt en veldig god opplevelse!:)

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Borg0510

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Kjempe bra oppsett, og flinke ansatte :) spilte house og evil, anbefaler den. Forklarte bra og fikk hjelp hvis vi satt fast

Takk, 601miraf

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. september 2020

Vi var på ondskapenshus det var veldig bra, og skummel! Veldig bra laget, gamemaster tove var veldig bra!

Takk, 541theah

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Ondskapens hus" med Tove! :) Gøy at vi klarte å skremme dere litt også ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D