Herregud så gøy!

Fantastisk gøy! Har vært her en gang før, men denne gangen var gamemaster Simen investert i spillet... les mer

Anmeldt i går
rebekkaangelica
Super opplevelse

Vi hadde hele stedet i Kirkegata for oss selv i dag. Med flere rullestoler og litt logistikk var... les mer

Anmeldt 2 dager siden
kristinv351
Montopoli in Val d'Arno, Italia
Les alle 1 054 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
27 anmeldelser
206211 av 1 054 anmeldelser
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Sykt gøy og interessant. Perfekt vanskegrad og unike oppdrag! Passer veldig bra for bursdag og lignende type feiringer. Meget fornøyd!!!

Takk, BogiMai
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Bogdan! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Veldig gode og kreative oppgaver. Morsomt gjennom hele spillet. Anbefales for andre som ønsker å prøve noe nytt og spennende!

Takk, Synne_Hellum

Hei Synne! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Opplevelsen min var helt fantastisk! Utrolig gøy spill og ikke minst flinke ansatte! Jeg kunne ikke bedt om en bedre opplevelse enn det jeg fikk. Spillene er også utrolig godt gjennomførte og rekvisittene er realistiske. Kommer definitivt tilbake for å prøve et av de andre spillene.

Takk, Shaima2110

Hei Shaima! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Prøvde mentalsykehus, veldig spennende og kreative oppgaver. Gledes til å prøve flere rom, alt i alt en veldig god opplevelse!:)

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Borg0510

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Kjempe bra oppsett, og flinke ansatte :) spilte house og evil, anbefaler den. Forklarte bra og fikk hjelp hvis vi satt fast

Takk, 601miraf

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Ondskapens hus"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D