Super morsomt for hele familien

Utrolig morsomt å gjøre dette med familien, her må man jobbe sammen og får mange fine oppgaver å... les mer

Anmeldt i går
Hege Anita A
Fantastisk service

Spilte Virus Z rommet og elsket det! Lea var en super flink og forklarte bra hva vi skulle gjøre... les mer

Anmeldt 6 dager siden
871oda_
Les alle 1 045 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
27 anmeldelser
198203 av 1 045 anmeldelser
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Flinke game-masters, ryddig og fine lokaler. Spillet var veldig bra:-)Vi var to familier med ungdom i alderen 12 til 19.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, tinahelle
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Tina! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i Ville vest ekspressen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Anbefales! Spennende story, kule gåter og kjempeimøtekommende og hyggelig personale.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, hanneirene2020

Hei Hanne Irene! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i Ville vest ekspressen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Sykt gøy og interessant. Perfekt vanskegrad og unike oppdrag! Passer veldig bra for bursdag og lignende type feiringer. Meget fornøyd!!!

Takk, BogiMai

Hei Bogdan! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Veldig gode og kreative oppgaver. Morsomt gjennom hele spillet. Anbefales for andre som ønsker å prøve noe nytt og spennende!

Takk, Synne_Hellum

Hei Synne! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2020

Opplevelsen min var helt fantastisk! Utrolig gøy spill og ikke minst flinke ansatte! Jeg kunne ikke bedt om en bedre opplevelse enn det jeg fikk. Spillene er også utrolig godt gjennomførte og rekvisittene er realistiske. Kommer definitivt tilbake for å prøve et av de andre spillene.

Takk, Shaima2110

Hei Shaima! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D