Super morsomt for hele familien

Utrolig morsomt å gjøre dette med familien, her må man jobbe sammen og får mange fine oppgaver å... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Hege Anita A
Fantastisk service

Spilte Virus Z rommet og elsket det! Lea var en super flink og forklarte bra hva vi skulle gjøre... les mer

Anmeldt 1 uke siden
871oda_
Les alle 1 046 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
27 anmeldelser
196201 av 1 046 anmeldelser
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt av Hannah som jobber der å prøve ut Tsjernobyl, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Dro hit på dobbeldate og det viste seg å bli en perfekt avslutning på kvelden. Utrolig imponerende gjennomført tema, føltes ut som å være med i en episode av black mirror! De som var på jobb fredags kveld 02/10 tok oss godt i mot, og vi fullførte rommet med kun 20 sekunder igjen av tiden. Skal gi Hannahs anbefaling videre til alle jeg kjenner, og skal dra med kollegene mine til skrekkens hus neste gang! 10/10 opplevelse!

Takk, annafroiland
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Anna! Tusen takk for anmeldelsen og varm anbefaling! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i Tsjernobyl! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig morro! Masse å lete gjennom og finne ut av! Fine rom, mange elementer. En helt fantastisk game maseter. Heidi gjorde daten vår helt magisk. Kommer avsolutt tilbake hit

Takk, IngerH516

Hei Inger! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en awesome opplevelse hos oss og fikk bra service fra Heidi! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Flinke game-masters, ryddig og fine lokaler. Spillet var veldig bra:-)Vi var to familier med ungdom i alderen 12 til 19.

Takk, tinahelle

Hei Tina! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i Ville vest ekspressen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Anbefales! Spennende story, kule gåter og kjempeimøtekommende og hyggelig personale.

Takk, hanneirene2020

Hei Hanne Irene! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i Ville vest ekspressen! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Sykt gøy og interessant. Perfekt vanskegrad og unike oppdrag! Passer veldig bra for bursdag og lignende type feiringer. Meget fornøyd!!!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, BogiMai

Hei Bogdan! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i "Mentalsykehuset"! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D