Super opplevelse

Vi hadde hele stedet i Kirkegata for oss selv i dag. Med flere rullestoler og litt logistikk var... les mer

Anmeldt i går
kristinv351
Montopoli in Val d'Arno, Italia
gøy

Emelie gjorde opplevelsen vår fantastisk! 😊 hun forklarte veldig bra og vi kommer hit igjen... les mer

Anmeldt i går
mayg968
Les alle 1 053 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
27 anmeldelser
198203 av 1 053 anmeldelser
Anmeldt 9. oktober 2020

Gøyal opplevelse der en time føles som noen minutter. Når man skjønner prinsippet for å løse oppgavene våkner team-følelsen og alle bidrar. Passer for alle uansett alder, kunnskap og om man har gjort det før. Kan anbefales !

Takk, Tigergutt68
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2020

Hei! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en gøyal opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Spennende og veldig gøy! Vi klarte det på sekundet og for en følelse! Fine oppgaver for alle og ingen er uunnværlig!

Takk, 662linnf

Hei Linn! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en spennende opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Utrolig gøy opplevelse! Verten Stine var veldig hyggelig og flink! Anbefales virkelig! Prøvde ondskapens rom, passe skummelt, og kjempegøy! Kommer tilbake hit snart, gleder meg til å prøve de andre rommene

1  Takk, ingvildemilie
The_Escape_Games, Leder  på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Ingvild! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse i "Ondskapens hus" med Stine! :) Gøy at vi klarte å skremme dere litt også ;) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt av Hannah som jobber der å prøve ut Tsjernobyl, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Dro hit på dobbeldate og det viste seg å bli en perfekt avslutning på kvelden. Utrolig imponerende gjennomført tema, føltes ut som å være med i en episode av black mirror! De som var på jobb fredags kveld 02/10 tok oss godt i mot, og vi fullførte rommet med kun 20 sekunder igjen av tiden. Skal gi Hannahs anbefaling videre til alle jeg kjenner, og skal dra med kollegene mine til skrekkens hus neste gang! 10/10 opplevelse!

Takk, annafroiland

Hei Anna! Tusen takk for anmeldelsen og varm anbefaling! Vi er veldig glade for at dere hadde en bra opplevelse i Tsjernobyl! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig morro! Masse å lete gjennom og finne ut av! Fine rom, mange elementer. En helt fantastisk game maseter. Heidi gjorde daten vår helt magisk. Kommer avsolutt tilbake hit

Takk, IngerH516

Hei Inger! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en awesome opplevelse hos oss og fikk bra service fra Heidi! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D