Fantastisk opplevelse

Det var skikkelig gøy! Jeg koste meg skikkelig! Hannah E var veldig snill og hjelpsom! Jeg skal... les mer

Anmeldt i dag
Navigate61838389447
Flott opplevelse

Var på Gudfaren, med Hannah som gamemaster. Gikk med krykke og ble særdeles godt ivaretatt. Morsomt... les mer

Anmeldt i dag
Hanne S
Les alle 2 244 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det var kjempegøy! Morsomme oppgaver! Den utrolige flinke instruktøren Heidi ledet oss gjennom hele turen. Takk for en fin opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ingebj_rgmai0
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Alle de skumle oppgavene, og følelsen av å endelig klare å løse dem/komme seg ut. Vi hadde også en fantastisk game master; Heidi.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Miminguyeen

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så flott at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2021

Jeg besøkte The Escape Games og var kjempefornøyd med opplevelsen! Veldig godt utarbeidet rom med gøy historie.

Takk, 560mathea

Hei Mathea! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra gjennomført og profesjonelle ansatte. Vi prøvde "Ondskapens Hus". Skummelt, men gøy. Ble litt for skummelt for 9-åringen, som måtte gå ut. En av de ansatte passet på ham, og han fikk følge oss andre på skjermen mens vi løste gåtene. Tusen takk!

Takk, ronnygeek

Hei Ronny ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at våre ansatte tok godt vare på dere! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy. Hyggelig folk som jobbber her. Kan anbefale dette til venner. Tror også det kan være fin måte å bli kjent på julebord.

Takk, martheaabakken
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei Marthe! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D