Gøy for hele familien

The Escape Games er noe å anbefale, vi gjorde Ville vesten ekspress med 5 personer. Var kjempegøy... les mer

Anmeldt i går
kimF9246VE
Fantastisk gøy

Spillet var gøy og litt utfordrende for alle, takker til gamemaster William og co. for... les mer

Anmeldt i går
r0ldh
Les alle 1 361 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
49 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Var sikkelig nervepinnende med skummel bakgrunnsmusikk og spennende tema. Utrolig gøy, man lever seg veldig inn!!!

Takk til Mona for veldig god service! Veldig imøtekommende ansatte

Takk, fridatim
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt tema, litt lette oppgaver, kunne vært litt mer utfordrende og kanskje litt mer spredt for en gruppe på 6stk, men koste oss

Takk, 406ingridb

Hei Ingrid! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det var kjempegøy! Morsomme oppgaver! Den utrolige flinke instruktøren Heidi ledet oss gjennom hele turen. Takk for en fin opplevelse!

Takk, ingebj_rgmai0

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Alle de skumle oppgavene, og følelsen av å endelig klare å løse dem/komme seg ut. Vi hadde også en fantastisk game master; Heidi.

Takk, Miminguyeen

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så flott at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. juli 2021

Jeg besøkte The Escape Games og var kjempefornøyd med opplevelsen! Veldig godt utarbeidet rom med gøy historie.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 560mathea

Hei Mathea! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D