Ondskapens hus

veldig bra laget spill med flinke game mastere (William)! En gøy opplevelse jeg absolutt vil... les mer

Anmeldt i dag
319lineas
Ondskapens hus

Utrolig morsom opplevelse. Vi valgte ondskapens hus og det var nokså skummelt. Vår game master... les mer

Anmeldt i dag
maja123lockert
Les alle 1 356 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
48 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på fire som har spilt en del før. Vi spilte både Submarine og Ondskapens hus. Begge rommene var kjempe kjekke! Oppgavene var svært gode og tematiske, noen løsninger hadde vi ikke sett før, som var veldig spennende. Det var også mulig å løse flere oppgaver samtidig i store deler av rommene, som vi setter pris på. I tillegg møtte vi på svært gode gamemastere, Kommer gjerne tilbake for å spille resten av rommene :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, tohnje
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss på begge rommene! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy og spennende! Spilte ondskapens hus! Yvonne og Mona var superhyggelige og flinke! Spennende rom, passe skummelt!

Takk, Marte M
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Marte ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Yvonne og Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Det var super gøy! Vi var 5 stk som skulle gå gjennom utfordringen (haunted house) som var både spennende og litt creepy!
Synes rommene var godt laget og vil definitivt komme tilbake for å prøve de andre rommene!

Vi hadde også Heidi som game master og hun gjorde en super jobb! Plus at hun var kjempe hyggelig

10/10 opplevelse

Takk, MaddeHvisti

Hei Madde! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at Heidi tok dere godt imot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy aktivitet med venner, kollegaer. Noe adrenalin, mye kommunikasjon og spenning. Enkelt å booke og betale. Når man sittet fast og finner ingen vei videre, får man alltid hjelp. Anbefales!

Takk, 791emap

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy rom (Tsjernobyl) og kjempeflink gamemaster Lea som ga en flott introduksjon, fulgte med under spillet og møtte oss igjen etter at vi fant løsningen. Veldig bra, anbefales for vennegrupper på 4-6. Vi var 4 og klarte rommet med god margin, men alle har vært på escape room før og hadde litt erfaring.

Takk, 521mathias_
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Mathias! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D