Kommer helt klart tilbake

Super opplevelse hver gang! Denne gangen forsøkte vi oss på Ville Vesten 🐎 kan anbefales... les mer

Anmeldt i dag
karoline_hub
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelsen i ville vesten!

Første opplevelse med escape room. Gamemaster Simen var solid🥳 og det var sååå gøy! Masse fine... les mer

Anmeldt i går
Karoline Ø
Les alle 1 373 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

At jeg og gruppen min klarte å gjøre oppgavene og løse rommet. Ikke overtenke oppgavene dom er i rommet, spesielt den med masker

Takk, Bigmanvamnes
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra escape room! Vi valgte Chernobyl og det var veldig morsomt. Beste escape roomet i Oslo! Anbefaler på det sterkeste. Vi kommer definitivt tilbake! Vi hadde Stine som game master og hun gjorde opplevelsen enda bedre. Kjempe hyggelig og flink!

Takk, 851oliviaj

Hei Olivia! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Stine tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på fire som har spilt en del før. Vi spilte både Submarine og Ondskapens hus. Begge rommene var kjempe kjekke! Oppgavene var svært gode og tematiske, noen løsninger hadde vi ikke sett før, som var veldig spennende. Det var også mulig å løse flere oppgaver samtidig i store deler av rommene, som vi setter pris på. I tillegg møtte vi på svært gode gamemastere, Kommer gjerne tilbake for å spille resten av rommene :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, tohnje

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss på begge rommene! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy og spennende! Spilte ondskapens hus! Yvonne og Mona var superhyggelige og flinke! Spennende rom, passe skummelt!

Takk, Marte M
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Marte ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Yvonne og Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Det var super gøy! Vi var 5 stk som skulle gå gjennom utfordringen (haunted house) som var både spennende og litt creepy!
Synes rommene var godt laget og vil definitivt komme tilbake for å prøve de andre rommene!

Vi hadde også Heidi som game master og hun gjorde en super jobb! Plus at hun var kjempe hyggelig

10/10 opplevelse

Takk, MaddeHvisti

Hei Madde! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at Heidi tok dere godt imot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D