Fantastisk opplevelse

Artig opplevelse, kom med 5 av vennene mine hvor vi gjorde Ondskapens hus. Gamemasteren William var... les mer

Anmeldt i dag
Kirstindoro
The Escape Games overgikk alle forventninger!

Dette var utrolig gøy! Gamemaster Simen Grung ga oss en storartet opplevelse fra første minutt... les mer

Anmeldt i dag
516martint
Les alle 1 368 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Escape Games har meget gode spill og en veldig god service! Anbefales for alle familier med tenåringer. Vi har gjennomført flere spill, og er særdeles godt fornøyde.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Bård A
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Bård ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her for et år siden og prøvde Ville vest ekspressen. I går dro vi tilbake for å prøve Ubåt grand voyage. Vi har tatt veldig mange rom i hele verden og sett det meste, og rommene her ligger i det øvre sjiktet. Rommene er konstruert godt ved hjelp av smart elektronikk og solide mekaniske oppgaver. Passer perfekt for oss som begynner å bli greit lei hengelåser Tre spesielt positive ting må nevnes: Selv med mye elektronikk fungerte rommene helt uten feil (dette burde være en selvfølge men det har blitt mer og mer  vanlig at vi må få gamemaster inn for å fikse ting undervegs andre steder). Det andre som skal nevnes er at lokalene er fint dekorert og i selve rommene er det også lagt vekt på å male og bruke effekter som passer rommets tema. Og til sist må det nevnes at gamemaster Mona var en solstråle ☀️ To små hint og 52min senere var vi tilbake i havnen. Vi kommer tilbake og tester ut de siste rommene ved en annen anledning. (Foto: The Escape Games) T, M, m

Takk, villagarndiosa

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at dere likte ubåt rommet og at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Stort utvalg av både underholdene og sofistikerte oppgaver som krever grundig gjennomtenkning samt samarbeid; vil anbefale

Takk, Elias_Kjaergaaard

Hei Elias! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

At jeg og gruppen min klarte å gjøre oppgavene og løse rommet. Ikke overtenke oppgavene dom er i rommet, spesielt den med masker

Takk, Bigmanvamnes

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra escape room! Vi valgte Chernobyl og det var veldig morsomt. Beste escape roomet i Oslo! Anbefaler på det sterkeste. Vi kommer definitivt tilbake! Vi hadde Stine som game master og hun gjorde opplevelsen enda bedre. Kjempe hyggelig og flink!

Takk, 851oliviaj

Hei Olivia! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Stine tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D