Kommer helt klart tilbake

Super opplevelse hver gang! Denne gangen forsøkte vi oss på Ville Vesten 🐎 kan anbefales... les mer

Anmeldt i dag
karoline_hub
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelsen i ville vesten!

Første opplevelse med escape room. Gamemaster Simen var solid🥳 og det var sååå gøy! Masse fine... les mer

Anmeldt i går
Karoline Ø
Les alle 1 373 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det var min første gang på ett escape rom og det var supergøy, vi fikk gode hint som ikke avslører for mye men som gjorde at vi skjønte det mer

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Silvia M
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Silvia ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Artig opplevelse men en kjempeflink Heidi som Gamemaster, som gav hint og tips til rette tidspunkt når vi satt fast. Vil definitivt komme igjen!

Takk, elenanZ3610US

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig Imøtekommende personal, vi hadde Mona som var hyggelig og ga perfekte hint ved behov. Passe krevende oppgaver og stilige rom.

Takk, DoggyDior

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

På den ene siden så var de som jobbet der var veldig hyggelig, spesielt gamemasteren våres Mona. Jeg syns hun var imøtekommende, blid og ga oss alle en grundig og forståelig gjennomgang av ulike regler og hva vi hadde i vente. På den andre siden var selve rommet litt skuffende. Vi valgte Ubåten og vi var en gruppe på 4 voksne. Alle var nok så enige om at det var lite å gjøre i tillegg til at vi fullførte relativt fort med 15 min til overs. Personlig var dette min første opplevelse, men to av de jeg var med mente at Ville Western rommet var mye bedre og er noe som kan anbefales videre. Ubåten trur jeg vil passe bedre til yngre spillere med tanke på manglende utfordringer.

Takk, sofiek576

Hei Sofie ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere ble godt tatt i mot av Mona! :) Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og har gjort en justering på vanskelighetsgraden. Hjertelig velkommen tilbake for å teste Ville vesten, håper det endrer inntrykket! :D

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Helt konge! Vi tok ondskapens hus, klarte det før tida og uten hint (skryte skryte). Veldig hyggelig og flinke damer/jenter som jobber der. Føler oss alltid godt tatt imot. Anbefales virkelig for en morsom, spennende og utfordrende time! Vi har tatt flere rom og storkoser oss hver gang. Ingenting å lure på, bare kjør på og lykke til

Takk, 662linnf

Hei Linn ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D