Gøy for hele familien

The Escape Games er noe å anbefale, vi gjorde Ville vesten ekspress med 5 personer. Var kjempegøy... les mer

Anmeldt i går
kimF9246VE
Fantastisk gøy

Spillet var gøy og litt utfordrende for alle, takker til gamemaster William og co. for... les mer

Anmeldt i går
r0ldh
Les alle 1 361 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
49 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi har nettopp gjennomført Ondskapens hus og er megafornøyd (og litt shaky). Meget bra rom med logiske gåter og lineært forløp. Skummelt, men likevel ikke uutholdelig skremmende. Vi har vært på mange rom tidligere, og dette var absolutt et av de beste. Hundre skumle tomler opp herfra. Anbefales for alle (også de lettskremte ).

Takk, runee493
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Rune ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom (og skummel) opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Måtte tenke på en litt annen måte. Ikke bare tenke helt logisk hele tiden. Noe syntes vi va litt for enkelt.

Takk, sveinolafp

Hei Svein! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det var så morro, det var mye skumlere enn vi trodde, men vi hadde det veldig gøy og de ansatte var super hyggelige og tok oss godt imot

Takk, 892chua

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. juli 2021

Lokalene er fine, game master hyggelig og flink - ingenting å utsette på vedkommende. Vi spilte ubåten, var tre stk. og klarte det på 38 min. Oppgavene var helt OK. Problemet, og grunnen til at jeg gir den 3/5 er fordi det var ark inni rommet som basically forklarte hva man skulle gjøre ved hver oppgave. Vi følte vel egentlig at vi ble fratatt muligheten til å løse oppgavene på egenhånd, og heller ble guidet av spillet. Oppgavene er heller ikke veldig utfordrende - det går mye i å plassere en brikke på riktig sted.

Takk, Ask Sivsønn G

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og har tatt det videre. Rommet har fått noen små endringer, eksempel arkene og vanskelighetsgraden er skrudd ned. Hjertelig velkommen tilbake for å teste et av våre andre rom! :D

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det var min første gang på ett escape rom og det var supergøy, vi fikk gode hint som ikke avslører for mye men som gjorde at vi skjønte det mer

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Silvia M

Hei Silvia ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D