skummel og gøy escape room

Prøvde Ondskapens hus. Veldig gøy og litt skummelt. Ble også tatt imot veldig godt av Simen. Kommer... les mer

Anmeldt i går
Ibbi2305
Good

Vledig skummelt men gøy Vil gjerne komme tilbake og ta med flere... les mer

Anmeldt i går
580sulemana
Les alle 1 376 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fire venninner som spilte Tsjernobyl, det var kjempegøy! Bra vanskelighetsgrad, og vi ble godt tatt imot av Therese. Anbefales!

Takk, mariaremberg
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Maria! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Therese tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det va sykt morsomt, og vi ble veldig skremt av rommet
Mange morsomme minner ble laget og gamemasteren Mona var veldig hjelpsom flink og hyggelig

Takk, AndreasP05

Hei Andreas! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. juli 2021

Artig opplevelse på Mentalsykehuset. Veldig for seg gjort og ganske grei vanskelighetsgrad. Alt i alt noe som kan anbefales =)

Takk, 22fredrikd

Hei Fredrik! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe gøy opplevelse! Valgte ville vesten som var medium+, akkurat passe vanskelig. Blei godt tatt imot av Heidi. Anbefales på det sterkeste.

Takk, IsabellaN584

Hei Isabella! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Det var super gøy! Vi koste oss masse
Perfekt for date eller bare med venner
Veldig gøye utfordringer
Guiden vår Mona var veldig hyggelig og superflink, bidro til en positiv opplevelse Vi gleder oss til å komme tilbake!

Takk, Sofiamacsali

Hei Sofia ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D