Fantastisk opplevelse

Artig opplevelse, kom med 5 av vennene mine hvor vi gjorde Ondskapens hus. Gamemasteren William var... les mer

Anmeldt i går
Kirstindoro
The Escape Games overgikk alle forventninger!

Dette var utrolig gøy! Gamemaster Simen Grung ga oss en storartet opplevelse fra første minutt... les mer

Anmeldt i går
516martint
Les alle 1 368 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ville vesten var passe utfordrende for en familie på fire med barn på 8+11, og veldig spennende for alle. God info i forkant og tips underveis om det trengs.

Takk, H4218DDrenates
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Renate! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fire venninner som spilte Tsjernobyl, det var kjempegøy! Bra vanskelighetsgrad, og vi ble godt tatt imot av Therese. Anbefales!

Takk, mariaremberg
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Maria! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Therese tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det va sykt morsomt, og vi ble veldig skremt av rommet
Mange morsomme minner ble laget og gamemasteren Mona var veldig hjelpsom flink og hyggelig

Takk, AndreasP05

Hei Andreas! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. juli 2021

Artig opplevelse på Mentalsykehuset. Veldig for seg gjort og ganske grei vanskelighetsgrad. Alt i alt noe som kan anbefales =)

Takk, 22fredrikd

Hei Fredrik! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe gøy opplevelse! Valgte ville vesten som var medium+, akkurat passe vanskelig. Blei godt tatt imot av Heidi. Anbefales på det sterkeste.

Takk, IsabellaN584

Hei Isabella! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D