Gøy for hele familien

The Escape Games er noe å anbefale, vi gjorde Ville vesten ekspress med 5 personer. Var kjempegøy... les mer

Anmeldt i går
kimF9246VE
Fantastisk gøy

Spillet var gøy og litt utfordrende for alle, takker til gamemaster William og co. for... les mer

Anmeldt i går
r0ldh
Les alle 1 361 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
49 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner!
Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss akkurat passe med informasjonen under spillet!

Takk, 427ragnhildg
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Ragnhild ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale gjorde opplevelsen fint også.

Takk, eirikfoss

Hei Eirik! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at dere ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. Fine oppgaver med passe vanskelighetsnivå, samt interessante. Passer for de med sansen for praktiske, og teoretiske oppgaver.

Takk, Alexeyy_uip

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ville vesten var passe utfordrende for en familie på fire med barn på 8+11, og veldig spennende for alle. God info i forkant og tips underveis om det trengs.

Takk, H4218DDrenates
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Renate! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fire venninner som spilte Tsjernobyl, det var kjempegøy! Bra vanskelighetsgrad, og vi ble godt tatt imot av Therese. Anbefales!

Takk, mariaremberg
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Maria! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Therese tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D