Veldig gøy

Vi var på rommet Ville Vesten. Det var utfordrende og gøy. Simen som var vår gamemaster var veldig... les mer

Anmeldt 2 dager siden
923hih
skummel og gøy escape room

Prøvde Ondskapens hus. Veldig gøy og litt skummelt. Ble også tatt imot veldig godt av Simen. Kommer... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Ibbi2305
Les alle 1 377 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi er 3 venner som var på escape-rommet «Virus». Det var spennende og gøy å samarbeide på å finne løsningen. Lokalene er kult utstyrt som setter den riktige stemningen for spillet. Game masteren vår Lea har vært veldig flink til å følge oss opp og gi hints da vi virkelig satt fast med et eller annet, slik at vi klarte å fullføre oppgaven og komme oss ut til slutt! :) Anbefales å prøve!

Takk, _B8249LM
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner!
Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss akkurat passe med informasjonen under spillet!

Takk, 427ragnhildg

Hei Ragnhild ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale gjorde opplevelsen fint også.

Takk, eirikfoss

Hei Eirik! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at dere ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. Fine oppgaver med passe vanskelighetsnivå, samt interessante. Passer for de med sansen for praktiske, og teoretiske oppgaver.

Takk, Alexeyy_uip

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ville vesten var passe utfordrende for en familie på fire med barn på 8+11, og veldig spennende for alle. God info i forkant og tips underveis om det trengs.

Takk, H4218DDrenates
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Renate! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D