Moro for fire!

Mona var sykt hyggelig da vi kom sent, rommet var gøy for fire! Vi vant selvsagt over iskongen!!!!!!

Anmeldt i går
Thomastogettut
Veldig bra

Anbefales! Veldig gøy, og Mona var så snill og grei selv om vi var veldig sene😇 tusen takk for oss... les mer

Anmeldt i går
Sonja D
Les alle 1 371 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig underholdende og stilig opplegg. Gode kulisser, og morsomme oppgaver. Betjeningen var kjempehyggelige og behjelpelige.

Takk, 426torek
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei Tore! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi er 3 venner som var på escape-rommet «Virus». Det var spennende og gøy å samarbeide på å finne løsningen. Lokalene er kult utstyrt som setter den riktige stemningen for spillet. Game masteren vår Lea har vært veldig flink til å følge oss opp og gi hints da vi virkelig satt fast med et eller annet, slik at vi klarte å fullføre oppgaven og komme oss ut til slutt! :) Anbefales å prøve!

Takk, _B8249LM

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner!
Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss akkurat passe med informasjonen under spillet!

Takk, 427ragnhildg

Hei Ragnhild ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale gjorde opplevelsen fint også.

Takk, eirikfoss

Hei Eirik! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at dere ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. Fine oppgaver med passe vanskelighetsnivå, samt interessante. Passer for de med sansen for praktiske, og teoretiske oppgaver.

Takk, Alexeyy_uip

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D