Fantastuc

Heidi og Hanna var fantastiske gamemastere. Artige rom, og god stemning. Anbefales til store, små... les mer

Anmeldt i dag
878erlendn
Ta med daten. Å se hvordan dere samarbeider.

Utrolig morsomt, spennende og interessant. Om du skal på date, og du lurer på om den du vil bli... les mer

Anmeldt i dag
Safari769242
Les alle 1 354 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
48 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

The Escape Games i Oslo er stedet du drar til hvis du ønsker å teste Norges beste escape rooms. Escape rommene som bys på her ligger i det øverste sjiktet på både lands og -verdensbasis. Rommene er godt konstruerte og benytter seg av smart elektronikk og mekaniske oppgaver. De ansatte (gamemasterne) er veldig hyggelige og hjelpsomme. De sørger for en god opplevelse.

Takk, freinsborg
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei ! Tusen takk for en fantastisk fin anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at dere ble godt ivaretatt av våre gamemastere. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig underholdende og stilig opplegg. Gode kulisser, og morsomme oppgaver. Betjeningen var kjempehyggelige og behjelpelige.

Takk, 426torek

Hei Tore! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi er 3 venner som var på escape-rommet «Virus». Det var spennende og gøy å samarbeide på å finne løsningen. Lokalene er kult utstyrt som setter den riktige stemningen for spillet. Game masteren vår Lea har vært veldig flink til å følge oss opp og gi hints da vi virkelig satt fast med et eller annet, slik at vi klarte å fullføre oppgaven og komme oss ut til slutt! :) Anbefales å prøve!

Takk, _B8249LM

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Morsom og sosial aktivitet for familie og venner!
Ble tatt godt i mot av Lea, som også ga oss akkurat passe med informasjonen under spillet!

Takk, 427ragnhildg

Hei Ragnhild ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi prøvde «ville vesten». Super opplevelse. Ikke for vanskelig, ikke for enkel. Hyggelig personale gjorde opplevelsen fint også.

Takk, eirikfoss

Hei Eirik! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at dere ble godt tatt i mot! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D