Morsom opplevelse

Escape rommet var veldig morsomt og litt skummelt, men det var forventa:) Ansatte Mona var veldig... les mer

Anmeldt i går
Coastal30087773957
Jevnaker, Norge
Kreativ horror

Gjennomførte rommet Ondskapens hus, med familiens 3 tenåringer. Oppgavene var kreative og godt... les mer

Anmeldt i går
MaritB51
Slemmestad, Norge
Les alle 1 359 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
48 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mestringsfølelse å få till. Spennende konsept og perfekt kundeservice. Absolutt verdt det

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, benjamingJ2128DO
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Benjamin! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Så kult å prøve noe nytt, og sannelig klarte vi å redde verden, med god og kyndig hjelp av game master Elfrida. Garantert at vi kommer tilbake til The Escape Games

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 703carlv

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Elfrida tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi skulle bryte oss ut av et psykiatrisk sykehus noe som var skummelt, men veldig gøy. Det var gode oppgaver som ikke var for vanskelige, men som fortsatt krevde litt innsats. Man fikk skikkelig mestringsfølelse og det var en syk kul opplevelse. Rommene var veldig bra laget med mange detaljer som gjorde det mer «ekte». Fikk ledetråder når vi var i helt feil retning, men det var heller ikke såpass at det ødela mestringen vi følte. Vi klarte det med 1 min margin og var utrolig gøy. Drar gjerne tilbake og anbefaler veldig å prøve det ut. Hun som jobbet der het Elfrida og var veldig hyggelig og flink!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, AndreaA5928
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Andrea! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Elfrida tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra escape room med morsomme og krevende oppgaver. Akkurat passe vanskelighetsgrad med middels+ hvis man har prøvd det noen ganger før (kan konseptet).

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, X4226FUkarene
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

The Escape Games i Oslo er stedet du drar til hvis du ønsker å teste Norges beste escape rooms. Escape rommene som bys på her ligger i det øverste sjiktet på både lands og -verdensbasis. Rommene er godt konstruerte og benytter seg av smart elektronikk og mekaniske oppgaver. De ansatte (gamemasterne) er veldig hyggelige og hjelpsomme. De sørger for en god opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, freinsborg
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei ! Tusen takk for en fantastisk fin anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at dere ble godt ivaretatt av våre gamemastere. Hjertelig velkommen tilbake! :D