Veldig gøy

Vi var på rommet Ville Vesten. Det var utfordrende og gøy. Simen som var vår gamemaster var veldig... les mer

Anmeldt 2 dager siden
923hih
skummel og gøy escape room

Prøvde Ondskapens hus. Veldig gøy og litt skummelt. Ble også tatt imot veldig godt av Simen. Kommer... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Ibbi2305
Les alle 1 377 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2021

Vi hadde det kjempegøy, gamemaster Mona var kjempeflink (gi henne en forfremmelse)❤️ Vi ble redde

Takk, K856WUlinas
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god service, god stemning og suuper hyggelige ansatte!
Vi var på mentalsykehuset og anbefales! Var spennende, skummelt og gøy på samme tid!
Tuusen takk til Lea som den beste verten, og for en god latter!

Takk, X1514ILannat
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mestringsfølelse å få till. Spennende konsept og perfekt kundeservice. Absolutt verdt det

Takk, benjamingJ2128DO
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Benjamin! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Så kult å prøve noe nytt, og sannelig klarte vi å redde verden, med god og kyndig hjelp av game master Elfrida. Garantert at vi kommer tilbake til The Escape Games

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 703carlv

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Elfrida tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi skulle bryte oss ut av et psykiatrisk sykehus noe som var skummelt, men veldig gøy. Det var gode oppgaver som ikke var for vanskelige, men som fortsatt krevde litt innsats. Man fikk skikkelig mestringsfølelse og det var en syk kul opplevelse. Rommene var veldig bra laget med mange detaljer som gjorde det mer «ekte». Fikk ledetråder når vi var i helt feil retning, men det var heller ikke såpass at det ødela mestringen vi følte. Vi klarte det med 1 min margin og var utrolig gøy. Drar gjerne tilbake og anbefaler veldig å prøve det ut. Hun som jobbet der het Elfrida og var veldig hyggelig og flink!

Takk, AndreaA5928
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Andrea! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Elfrida tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D