Gøy for hele familien

The Escape Games er noe å anbefale, vi gjorde Ville vesten ekspress med 5 personer. Var kjempegøy... les mer

Anmeldt i dag
kimF9246VE
Morsom opplevelse

Escape rommet var veldig morsomt og litt skummelt, men det var forventa:) Ansatte Mona var veldig... les mer

Anmeldt i går
Coastal30087773957
Jevnaker, Norge
Les alle 1 360 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
49 anmeldelser
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Topp underholdning med utfordrende oppgaver. Alle sammen synes dette var topp. Vi kommer gjerne igjen en annen gang..

Takk, Bjørn Georg G
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Hei Bjørn! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Wow! Dette var litt av en opplevelse, og for en hjernetrim! Betjeningen er hyggelig og lokalene er rene og moderne. Anbefaler The Escape Games på det sterkeste!

Takk, GoPlaces16322575862

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. august 2021

Vi hadde det kjempegøy, gamemaster Mona var kjempeflink (gi henne en forfremmelse)❤️ Vi ble redde

Takk, K856WUlinas
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god service, god stemning og suuper hyggelige ansatte!
Vi var på mentalsykehuset og anbefales! Var spennende, skummelt og gøy på samme tid!
Tuusen takk til Lea som den beste verten, og for en god latter!

Takk, X1514ILannat
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mestringsfølelse å få till. Spennende konsept og perfekt kundeservice. Absolutt verdt det

Takk, benjamingJ2128DO
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Benjamin! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D