Morsom opplevelse!

Veldig kul opplevelse i ville vesten! Vi kommer tilbake! Den blide og serviceinnstilte veilederen... les mer

Anmeldt i går
norafV1565BN
Supert m ville vesten

Ville vesten var veldig bra, og gøy. Det var også spennende og utfordrende. Kommer til å gjøre... les mer

Anmeldt i går
D6773OEninab
Les alle 1 380 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
61 anmeldelser
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Syyykt gøy ! Anbefales virkeli hvis du er i oslo!!
Utroli kule rom og oppgaver! Spennende!! Og utrolig gøy

Takk, emiliesA2994ZX
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Emilie ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Topp underholdning med utfordrende oppgaver. Alle sammen synes dette var topp. Vi kommer gjerne igjen en annen gang..

Takk, Bjørn Georg G
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Hei Bjørn! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Wow! Dette var litt av en opplevelse, og for en hjernetrim! Betjeningen er hyggelig og lokalene er rene og moderne. Anbefaler The Escape Games på det sterkeste!

Takk, GoPlaces16322575862

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. august 2021

Vi hadde det kjempegøy, gamemaster Mona var kjempeflink (gi henne en forfremmelse)❤️ Vi ble redde

Takk, K856WUlinas
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god service, god stemning og suuper hyggelige ansatte!
Vi var på mentalsykehuset og anbefales! Var spennende, skummelt og gøy på samme tid!
Tuusen takk til Lea som den beste verten, og for en god latter!

Takk, X1514ILannat
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D