Veldig gøy

Vi var på rommet Ville Vesten. Det var utfordrende og gøy. Simen som var vår gamemaster var veldig... les mer

Anmeldt i dag
923hih
skummel og gøy escape room

Prøvde Ondskapens hus. Veldig gøy og litt skummelt. Ble også tatt imot veldig godt av Simen. Kommer... les mer

Anmeldt i går
Ibbi2305
Les alle 1 377 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Veldig artig! Spennende, utfordrende og gøy. Veldig hyggelig betjening! Tusen takk til Therese for en god opplevelse!

Takk, O4066KNhelenas
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Therese tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Syyykt gøy ! Anbefales virkeli hvis du er i oslo!!
Utroli kule rom og oppgaver! Spennende!! Og utrolig gøy

Takk, emiliesA2994ZX
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Emilie ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Topp underholdning med utfordrende oppgaver. Alle sammen synes dette var topp. Vi kommer gjerne igjen en annen gang..

Takk, Bjørn Georg G
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Hei Bjørn! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Wow! Dette var litt av en opplevelse, og for en hjernetrim! Betjeningen er hyggelig og lokalene er rene og moderne. Anbefaler The Escape Games på det sterkeste!

Takk, GoPlaces16322575862

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. august 2021

Vi hadde det kjempegøy, gamemaster Mona var kjempeflink (gi henne en forfremmelse)❤️ Vi ble redde

Takk, K856WUlinas
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D