Morsom opplevelse!

Veldig kul opplevelse i ville vesten! Vi kommer tilbake! Den blide og serviceinnstilte veilederen... les mer

Anmeldt i går
norafV1565BN
Supert m ville vesten

Ville vesten var veldig bra, og gøy. Det var også spennende og utfordrende. Kommer til å gjøre... les mer

Anmeldt i går
D6773OEninab
Les alle 1 380 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
61 anmeldelser
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

20 min lønn! Han var best! Såå gøy! Dette var en av de bedre ! Simen er best! Ingen protest! Tihihih

Takk, 306helger
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss!:) Simen er en best! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde det topp med verten Simen! veldig morsom opplevelse! Anbefales på det sterkeste!!! Vi lo fra start til slutt!

Takk, HildeO22

Hei Hilde ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Helt herlig! Gamemaster Simen var fantastisk og spillet var utfordrende og gøy! Perfekt for en vennegruppe.

Takk, Vegardhf

Hei Vegard ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Veldig artig! Spennende, utfordrende og gøy. Veldig hyggelig betjening! Tusen takk til Therese for en god opplevelse!

Takk, O4066KNhelenas

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Therese tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Syyykt gøy ! Anbefales virkeli hvis du er i oslo!!
Utroli kule rom og oppgaver! Spennende!! Og utrolig gøy

Takk, emiliesA2994ZX
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Emilie ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D